Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Proseminář k akademickým dovednostem - Hejtmánek
  2. Články na každou lekci
  3. Týden 7 - Imerzní technologie a environmentální vzdělávání

Týden 7 - Imerzní technologie a environmentální vzdělávání

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 12. března 2025, 00.00
Termín: středa, 9. dubna 2025, 00.00

Studenti s ukčo které má na prvním Liché číslo čtou článek

Plechatá, A., Hielkema, M. H., Merkl, L.-M., Makransky, G., & Frøst, M. B. (2024). Shifting from information- to experience-based climate change communication increases pro-environmental behavior via efficacy beliefs. Environmental Communication, 18(5), 589–609.

Studenti s UKČO, které má na prvním místě Sudé číslo čtou článek

Markowitz, D. M., Laha, R., Perone, B. P., Pea, R. D., & Bailenson, J. N. (2018). Immersive Virtual Reality Field Trips Facilitate Learning About Climate Change. Frontiers in Psychology, 9, 2364.

  • Markowitz et al. 2018 - Immersive Virtual Reality Field Trips Facilitate Learning About Climate Change.pdf Markowitz et al. 2018 - Immersive Virtual Reality Field Trips Facilitate Learning About Climate Change.pdf
    13. března 2025, 13.28
  • Shifting from Information- to Experience-Based Climate Change Communication Increases Pro-Environmen.pdf Shifting from Information- to Experience-Based Climate Change Communication Increases Pro-Environmen.pdf
    13. března 2025, 13.28
◄ Týden 6 - Video hry a agresivita
Týden 8 - Virtuální lesní koupele ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle