Co jsme dělali:
- CÍLEM bylo zopakovat, prohloubit, usouvztažnit, zasadit do kontextu, shrnout a uzavřít téma HODNOCENÍ tak, aby v něm měl každý jasno
1. Evokace: na žluté papírky - pak na "věšákovou zeď"
2. Práce v "expertních dvojicích": legislativa. Každá dvojice nastudovala a prodiskutovala jeden leg. dokument
3. Práce ve dvou skupinách tvořených 3-4 členy různých expertních dvojic: každá skupina vytvořila souhrn všech podstatných informací na jednu tabuli + doplnila informace ze shrnujícího článku o hodnocení z portálu www.rvp.cz
4. Sledovali jsme rozhovor s dr. Nováčkovou na DVTV: během něj jsme si psali poznámky na modré papírky + při přerušení videa a po jeho skončení jsme o tom, co říkala, diskutovali v původních dvojicích a psali si na papírky nové poznatky a postřehy
5. Modré papírky jsme přidali k žlutým: o výsledku jsme diskutovali
6. Kdo chtěl, vzal si vytištěné články na čtení doma
7. Závěrečná evaluace "hodiny" u věšáku.
VELMI VÁM ZA TUTO HODINU DĚKUJI. BYLA PRO MĚ - VČETNĚ EVALUACE - VELMI PŘÍNOSNÁ.