Aperçu des sections

  • Généralités

  • Školní třída

  • Práce se třídou - prevence, intervence

    Zadání práce od lektorky K. Spěvákové pro ta, kteří se nemohli zúčastnit výuky 13.12.2021
    Popište 3 aktivity pro možné využití na tridnickych hodinach nebo při  při práci se skupinou obecně:
    1 aktivita  se zacílením na seznámení skupiny
    1 na kooperaci/spolupraci 
    1 na řešení nějakého úkolu
    Vždy uvést:
    -název
    -přesný cíl: co tou aktivitou sleduji
    -časová dotace na aktivitu
    -kde by doporučovali aktivitu realizovat?
    -pro jakou věkovou skupinu je aktivita vhodná (případně variabilita pro 1. A 2. stupeň)
    -pomůcky, které jsou potřeba 
    -popis průběhu aktivity
    -postup při reflexi aktivity
    - zdroj: pokud znám, případně odkud znám
    -popis vlastní zkušenosti: jak aktivitu uvést, co při ní sledovat, jestli a jaké se vyskytly komlikace, nejasnosti, jak proběhla reflexe.
    Prosím odevzdejte sem, ve formátu Word, písmo TNR, vel 12, strukturované dle zadání. Název souboru  Práce_se_ třídou_aktivity_Jmeno_příjmení
     
  • Reflektivní techniky v práci VP - Balintovské skupiny

    Úkol pro ty, kteří nebyli přítomni na výuce tohoto předmětu

    1) Přečtěte si text, který pojednává o technikách kolegiálního sdílení

    2) Napište, zda a s jakou technikou, která je zde uvedena (popřípadě i jinou) máte zkušenost a tuto zkušenost popište (pokud nemáte, napište, že nemáte:))

    3) Napište, jaké min. 2 z uvedených technik Vás zaujaly a zda by šla využít u vás ve škole (prosím zde se vyjádřete podrobněji - např. proč se domníváte, že tato technika by u vás ve škole byla/nebyla vhodná, co očekáváte, že by mohla přinést, co by bránilo v jejím zavedení a pod.

    Úkol prosím odevzdejte níže

  • Spolupráce VP s ostatními pracovníky: ŠPP, ŠPZ

    Zde jsou materiály, které poskytli lektoři: Mgr. Michal Fejtl a Mgr. L. Nemcová