Studium pro výchovné poradce (2021)
Aperçu des sections
-
Zadání práce od lektorky K. Spěvákové pro ta, kteří se nemohli zúčastnit výuky 13.12.2021Popište 3 aktivity pro možné využití na tridnickych hodinach nebo při při práci se skupinou obecně:1 aktivita se zacílením na seznámení skupiny1 na kooperaci/spolupraci1 na řešení nějakého úkoluVždy uvést:-název-přesný cíl: co tou aktivitou sleduji-časová dotace na aktivitu-kde by doporučovali aktivitu realizovat?-pro jakou věkovou skupinu je aktivita vhodná (případně variabilita pro 1. A 2. stupeň)-pomůcky, které jsou potřeba-popis průběhu aktivity-postup při reflexi aktivity- zdroj: pokud znám, případně odkud znám-popis vlastní zkušenosti: jak aktivitu uvést, co při ní sledovat, jestli a jaké se vyskytly komlikace, nejasnosti, jak proběhla reflexe.Prosím odevzdejte sem, ve formátu Word, písmo TNR, vel 12, strukturované dle zadání. Název souboru Práce_se_ třídou_aktivity_Jmeno_příjmení
-
Úkol pro ty, kteří nebyli přítomni na výuce tohoto předmětu
1) Přečtěte si text, který pojednává o technikách kolegiálního sdílení
2) Napište, zda a s jakou technikou, která je zde uvedena (popřípadě i jinou) máte zkušenost a tuto zkušenost popište (pokud nemáte, napište, že nemáte:))
3) Napište, jaké min. 2 z uvedených technik Vás zaujaly a zda by šla využít u vás ve škole (prosím zde se vyjádřete podrobněji - např. proč se domníváte, že tato technika by u vás ve škole byla/nebyla vhodná, co očekáváte, že by mohla přinést, co by bránilo v jejím zavedení a pod.
Úkol prosím odevzdejte níže
-
Zde jsou materiály, které poskytli lektoři: Mgr. Michal Fejtl a Mgr. L. Nemcová