Kvalitativní metody v pedagogickém výzkumu 2021
Section outline
-
-
Vyhledejte odborný cizojazyčný článek blízký tématu Vašemu dizertačnímu výzkumu, který obsahuje kvalitativní výzkumný přístup. (Můžete využít odkazy doporučené v prezentaci.) Pomocí tlačítka Přidat nové téma diskuse a vložte stručný popis použitých metod a v čem spočívá přínos pro Váš výzkum. Termín do 25. února. Přečtěte si úkoly svých kolegyň/kolegů a alespoň u dvou napište komentář nebo položte otázky (Odpovědět) do 28. února.
-
-
Napište hlavní výzkumnou otázku související tematicky s Vaším disertačním výzkumem. Poté naformulujte 2-4 vedlejší výzkumné otázky, které budou HVO konkretizovat. Přečtěte si výzkumné otázky ostatních a alespoň na dvě z nich reagujte. Můžete položit otázku nebo vložit komentář.
-
Poslechněte si videozáznam Reflexe v komunitním kruhu a udělejte záznam do záznamového archu, který bude mít 3 sloupce: popis, výroky aktérů a komentáře pozorovatele.
-
-
1) Naformulujte 1-3 tazatelské otázky tematicky vycházející z Vašich výzkumných otázek a odpovídající. (nové téma diskuse)
2) Odpovězte alespoň dvěma kolegům na jejich otázky. (odpovědět)
3) Položte doplňující prohlubující otázky v reakci na odpovědi.
-
-
Pro inspiraci si přečtete přiložený článek Malá škola po pěti letech. Zamyslete se, jak by se Vaše výzkumné téma nechalo řešit strategií případové studie. Vymezte, co by pro Vás bylo případem a podle jakých kritérií byste případ vybírali. Přečte si odpovědi ostatních a reagujte na ně.
-
-
Prohlédněte si cca 90min. záznam přednášky z minulého roku zde:
a napište otázky, na které bych se měl připravit. (Přečtete si otázky položené ostatními, abyste se neopakovali.)