Section outline

    • Co jste si uvědomili o vlastním pojetí VV?
    • Jaké jsou cíle předmětu Výtvarná výchova?

    -myšlenková mapa 30 min

    • Co to je vizuální gramotnost? (ppt.) 1h
    • Umění a kultura RVP ZV (samostatné studium dokumentu, formulace otázek a postřehů k dokumentu (vložit do MS TEAMS poznámkový blok)

    Důraz diskurzívního pojetí VV

    • enkulturace, rozvoj kulturních kompetencí
    • rozvoj dovednosti tvořit význam, rozumět obrazům, uměleckým dílům, interpretovat
    • komunikaci a spolupráci
    • prezentace, která byla představena v rámci setkání

    • dokument k prostudování do příště; lze najít též na webu MŠMT

      zformulujte svoje připomínky a dotazy

    • přikládám společnou mapu, kterou jsme vytvořili;

  • krátká diskuse k RVP ZV, individuálnímu studiu;

    • Společná interpretace uměleckého díla (M. Medek, pracovní listy k výstavě NGP)
    • Didaktické kategorie 

    Úkol k zápočtu:

    Naplánujte výtvarný úkol podle doporučených didaktických kategorií

     Hledejte nová a objevná témata, která hledají a dávají odpovědi (ne banální či příliš obecná jako Podzim, nakresli emoce..)

    Formulujte konkrétně zaměřené téma

    Rozpracujte úkoly dle didaktických kategorií

    Učivo maximálně konkretizujte (dle RVP i modelu vizuální gramotnosti)