Section outline

    • 1. Hejný, M. Vyučování matematice orientované na budování schémat: Aritmetika 1. st. ZŠ. Praha: UK v Praze, PedF, 2014

      2. Jirotková, D.: Cesty ke zkvalitňování výuky geometrie, Praha : UK v Praze, PedF, 2010

      3. Hejný, M., Kuřina, F.: Dítě, škola a matematika. Konstruktivistické přístupy k vyučování. Portál, Praha 2001, stran 187, ISBN 80-7178-581-4.

      doplňková:

      4. Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky http://mdisk.pedf.cuni.cz/SUMA/MaterialyKeStazeni/PublikaceKnihy/25KapitolZDM.pdf

      zejména tyto kapitoly:

      Naďa Stehlíková: Konstruktivistické přístupy k vyučování matematice
      Milan Hejný: Mechanizmus pojmotvorného procesu
      Milan Hejný: Komunikační a interakční strategie učitele v hodinách matematiky
      Milan Hejný: Chyba jako prvek edukační strategie učitele
      Milan Hejný: Koncepce matematické přípravy budoucích učitelů prvního stupně ZŠ
      Darina Jirotková: Konstruktivistický přístup k vyučování geometrii
      Milan Koman: Pravidelnosti aritmetiky a geometrie číselných dvojčat
      Jana Kratochvílová: Triády jako prostředí výzkumu a výuky

      5. Hošpesová, A. Stehlíková, N., Tichá, M. (Eds) Cesty zdokonalování kultury vyučování matematice. České Budějovice : Jihočeská Univerzita v Českých Budějovicích, 2007. - dostupné na KMDM

      6. Z. Kolláriková, B. Púpala (Eds.): Předškolní a primární pedagogika, Predškolská a elementárna pedagogika. Portál, Praha 2001, ISBN 80-7178-585-7

    • Reflexe k 1. setkání KS dne 21.2.2019 Forum

      Zde napište reflexi našeho dlouhého přednáško-semináře a přání, která by pomohla naplnit Vaše očekávání.

      Not available unless: You belong to KS2019
    • Komentáře k našenu setkání 20.3.2019 - pro KS2019 Forum

      Zde vložte komentáře ke druhému a poslednímu setkání v rámci DM I.

      Not available unless: You belong to KS2019