Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen
Alle einklappen
Open course index
Český jazyk a literatura
Kognitivní lingvistika a kognitivní poetika
Adventní kalendář 2020 + 2022
Adventní kalendář 2020 + 2022
Section outline
◄
Téma 12 - Olga Tokarczuk: Czuly narrator / Vnímavý vypravěč
►
Eseje studentů - letní semestr 2019/2020 - materiál k diskusi
Select activity ADVENT - 1. týden
ADVENT - 1. týden
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity ADVENT - 2. týden
ADVENT - 2. týden
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity ADVENT - 3. týden
ADVENT - 3. týden
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity ADVENT - 4. týden
ADVENT - 4. týden
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
◄
Téma 12 - Olga Tokarczuk: Czuly narrator / Vnímavý vypravěč
Direkt zu:
Kursübersicht
Téma 1 - Kognitivní poetika: otázky, problémy, interpretace. Poetická ikonicita. Básně k interpretaci
Téma 2 - Konceptuální metafora a kreativní text
Téma 3 - Forma a funkce básnického jazyka. Zvukový symbolismus. Experimentální poezie a její překlad (L. Nebeský - Z. Fišer)
Téma 4 - Narativní aspekty jazykového obrazu světa. Déšť v polštině a v češtině. Kognitivní naratologie a proces čtení
Téma 5 - K obrazu / stereotypu Boženy Němcové v české poezii
Téma 6 - Struktura pojmu, konotace a potencionalita významu
Téma 7 - Neurokognitivní poetika. Představová schémata v interpretaci uměleckého textu
Téma 8 - Reuven Tsur a Peter Stockwell: osobnosti kognitivní poetiky
Téma 9 - Teorie smíšených prostorů - konceptualní integrace, blendy. Na příkladu povídek Jana Kameníka
Téma 10 - Kapitoly o barvách a smyslech v uměleckém textu
Téma 11 - K obrazu duše v češtině
Téma 12 - Olga Tokarczuk: Czuly narrator / Vnímavý vypravěč
Eseje studentů - letní semestr 2019/2020 - materiál k diskusi
Básně od studentů a handouty - zimní semestr 2020/2021
►
Eseje studentů - letní semestr 2019/2020 - materiál k diskusi