Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra občanské výchovy a filozofie
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika ZSV
Společenství (teorie) a praxe - síťování akademiků, pedagogů a studentů
Společenství (teorie) a praxe - síťování akademiků, pedagogů a studentů
Osnova sekce
◄
SZZK a příprava na ně
►
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice
Vybrat aktivitu DVOŘÁKOVÁ, Michaela; ZICHA, Zbyněk; PODZIMEK Michal et al. Vzdělávací modul Občanské a sociální kompetence s metodikou.
DVOŘÁKOVÁ, Michaela; ZICHA, Zbyněk; PODZIMEK Michal et al. Vzdělávací modul Občanské a sociální kompetence s metodikou.
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Databáze OPVVV - cenný zrdoj výstupů z projektů
Databáze OPVVV - cenný zrdoj výstupů z projektů
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu náš modul ve Spolčenství praxe v databázi OPVVV
náš modul ve Spolčenství praxe v databázi OPVVV
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Příklad jiných výstupů z projektu (videhospitace)
Příklad jiných výstupů z projektu (videhospitace)
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu společenství praxe na PedF UK
společenství praxe na PedF UK
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
SZZK a příprava na ně
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
K mudlovské (moodlové) opoře předmětu
Odevzdání finálního výstupu
Kantořina a smysl - mezioborové (transdidaktické) průniky
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
Základní problémy začínajícího učitele - před praxí
Vybraná témata - před praxí
Reflektivní semináře a reflexe praxe
SZZK a příprava na ně
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice
Autevaluce studenta didaktického semináře
►
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice