Section outline

    • Tuto výuku jsme - jak se za nedlouho ukázalo - velmi prozíravě věnovali zejm. tomu, že jsme si prošli následující úkoly odpovídající výuce 12. 3. a 19. 3. 2020 (tzn. do 26. 3. máme tyto úkoly; na 26. 3. a dále budou následovat úkoly další):

      - Kontrola domácího úkolu: NÚV – NPI R - metodiky: "ověřování" + štítkování - A. Hudáková musí odevzdat do 9. 3. 2020 - proto vytvořen sdílený dokument: https://docs.google.com/document/d/1mgccdMpAfjbLTZVWgt23ccGzT_uvoZnNzIyMtO-4jhk/edit?ts=5e60f8e1

      - Na základě práce s různými zdroji (viz zejm. Moodle) pro sebe zvládnout první tři tematické okruhy ze sylabu

                (i) Jazyky a jejich místo ve vzdělávání neslyšících dětí, žáků a studentů v našem vzdělávacím systému

                (ii) Jazyky a jejich místo v rámcových/školních vzdělávacích programech

                (iii) Variabilita přístupů a metod ve vzdělávání obecně a ve vzdělávání jazykovém 

      - Vytvořit (s využitím úryvku s knihy R. Čapka o vztahu RVP a ŠVP) ideovou kostru ŠVP (popř. IVP k "obecnému ŠVP") pro žáky/a-uživatel ČZJ (vycházet z RVP ZV, popř. RVP PV či RVP SV)

      - Umět používat všechny nástroje (resp. alespoň se s nimi seznámit a zkusit je umět používat, promyslet si možnosti jejich využití) zmíněné v rukopisu textu K. Šormové, A. Hudákové a kol. Čeština jako druhý jazyk. Metodická perspektiva) 

      - Kromě toho přibyl jeden průběžný úkol, a to PORTFOLIO (viz zde na Moodlu úplně dole)