Osnova sekce

  • ÚKOL 1: V souvislosti s četbou k adaptacím textů si prosím přečtěte následující: 

    Holá, L. (2010).  Co lze dělat s textem. Na příkladu adaptovaných Povídek malostranských. (https://www.czechstepbystep.cz/co-lze-delat-s-textem)

    Otázka 1: Které z navržených aktivit považujete za klíčové pro práci s textem?
    Otázka 2: Zmiňuje se nějaká aktivita, která vám přijde méně vhodná (případně v určitém kontextu)? Proč?

    ÚKOL 2: Druhý úkol se váže k videu na tomto odkazu: 

    Russell Stannard v něm prezentuje nápady propojení AI s výukou jazyků a dalšími online nástroji. Na základě videa navrhněte jednu aktivitu, nejlépe pro svou vlastní výuku, pokud učíte, pro češtinu jako cílový jazyk, která využije nástrojů zmíněných ve videu. Ukážeme si na semináři koncem semestru.

    Úkoly prosím vložte níže, každý zvlášť. Děkuji a přeji krásný sportovní den i studijní týden.